Veelgestelde vragen
We hopen dat dit redelijk eenvoudig is. Blader door onze producten op de website, klik op de knop "selecteer opties" bij elk product waarin u geïnteresseerd bent. Daarna kunt u een keuze maken in de opties. Tot slot kan het product toegevoegd worden aan de winkelmand. Klik vervolgens op de winkelmand en volg de stappen van het afrekenen om ons te laten weten waar en naar wie het product gaat en om te betalen.
Ja, u kunt zeker telefonisch bestellen. Bel ons 0640434351 of stuur ons een Whatsapp-bericht. Als alternatief kunt u ons een e-mail sturen op contact@zaanflowers.nl. Als u vragen heeft zal ons team zo snel mogelijk antwoorden als ze kunnen. We proberen de meeste e-mails dezelfde dag te beantwoorden, maar dit is niet altijd mogelijk. Vooral niet tijdens drukke periodes, zoals Valentijnsdag. We raden u af uw betalingsgegevens via e-mail te verzenden, aangezien e-mails niet versleuteld zijn en onderschept kunnen worden. Houd er rekening mee dat we geen 24-uurs klantenservice bieden. De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.30 - 18.00 uur en op zondag van 11.00 - 17.00 uur.
Ja, dat kan als u een creditcard of PayPal-rekening heeft. We accepteren de meeste creditcards en bij het afrekenen is PayPal ingeschakeld.
Sommige van onze bloemen worden geleverd met een vaas, die bij de prijs is inbegrepen. Wanneer dit het geval is, dan staat dit in de beschrijving onder de foto.
Ja, u kunt anoniem bloemen versturen. Voor gegevensbeschermingsdoeleinden wordt alle informatie die door de afzender wordt verstrekt anoniem gehouden, de ontvanger ziet alleen het kaartbericht (als u ervoor kiest om er een bij te voegen). Als je wilt dat ze weten van wie de bloemen zijn, laat dit dan weten in het veld 'opmerkingen'.